Några gram lycka.


Publicerat den: 2007-11-10 [22:11:03]

image732


dra åt helvete - aldrig mera...


Middagen är över. Vi är mätta och belåtna. En bit kyckling på några gram .... men bättre några gram framgång än några gram olycka - eller vad säger ni?
Jaja - filmen Hostel II var fruktansvärd blodig och ingen jag rek. Tarantinos filmer brukar vara blodiga och porriga. Och jag avskyr splatter filmer. Usha mig...
Jaja - idag så är det lördag iaf... Älsklingen och jag slappar med något glas vin/öl och ska snart besöka sängen....trötta som bara den efter en lång arbetsvecka. Nästa vecka gäller 4 arbetsdagar för mig och därefter ska jag och jobbet iväg till Stenungsbaden på möten och fest mellan fredag och lördag. Lördagskvällen kommer att spenderas med de bestaste för att fira deras nya tvättmaskin....
Ja - det finns alltid något att fira.
I Bulgarien så är det bara att köpa en kalander som har med kristendomen att göra - då finns det nämligen alltid något bra att fira - every day :)

Kommentarer
Postat av: Jen

Nja hundarna jaga vår Mozart lite då och då. Men han kommer undan lätt som tur är. Hur gammal är eran lilleman?

2007-11-10 @ 22:39:33
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Jen

Vi har 2 st mysiga hanar :) Hoppas att du blir bättre så du kan skaffa en liten kisse katt. Tråkigt att du inte är riktigt ok, får man fråga vad? :) Jag tror att det kommer att gå jätte bra. Tror faktiskt att man ska skaffa hunden först. För då vill nog kattungen leka med hunden. Våran Mozart är en lite äldre än the dogs. Kram

2007-11-10 @ 23:08:20
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Mikaéla

Och vad menar du med den mycket mogna kommentaren ? Vill du förklara så man förstår ?

2007-11-10 @ 23:40:34
URL: http://micies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin