Varför byta bort allt roligt?


Publicerat den: 2007-11-20 [19:55:33]

image755

Mammas prins hejade på Sverige i lördags. Synd bara att de förlorade.
Imorgon har de en ny chans. Hoppas som 
faaan att de jobbar på.


Goddagens alla sötisar.
Hur är det där ute?
Tycker inte ni att dagarna bara flyger förbi?
Helgen brukar alltid ta slut otroligt fort.
Sedan kommer måndagen och så tar den slut.
Nu är även tisdagen på väg att ta sina sista andetag.
Min näsa rinner och jag nyser stup i kvarten. Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk.
Kanske borde jag hoppat över spinningen idag? Självaste klassen hölls av en annan inst. och jag trivdes inte så där jätte mycket. Kan bero på att jag för tillfället har tre favoriter - och de håller jag stenhårt på. Och när klassen väl hålls av en annan så sitter jag där på min sadel  -  sur, grinig och vill mest bara cyckla iväg.
Nåväl. Alla klasser har tack och lov också ett slut.

...även denna tisdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin