Konsten att somna med kläderna på.


Publicerat den: 2007-10-06 [11:04:04]

Goddag Sverige!

Som sagt så blev det en lyckad dag på jobbet igår och därefter drog en liten skara tjejer påafter work på Babar.
Jag och best vännen sågs och vi fortsatte att ha after work med hennes work:) Skitskoj blev kvällen och jag vaknade upp vid fyra inatt av att jag låg i älsklingens famn - fullt påklädd :)
Nu är vi inne i en ny dag iaf. och jag har hunnit med att både städa och moppa lägenheten.
Kaffet står på tur och därefter ska jag iväg en sväng till best vännen och dricka thé :)
Ikväll är det invigning av ett nytt hus (älsklingens bästa vän) - så då blir det party party igen.

Vi ses mina vänner.

image589

mhhh Chaithé från Espresso house är sååå gott:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi bra att kvällen var lyckad! låter som det blir skoj ikväll med =) duktig du är som hunnit med så mkt redan, jag är inte ens påklädd, haha =)
kram

2007-10-06 @ 11:16:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: N R 1 2 6

haha, hoppas du hade trevlig då =) själv somnade jag med allt smink i ansiktet!

2007-10-06 @ 11:18:32
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin