Med våra gula shoppingpåsar.


Publicerat den: 2007-10-30 [21:23:05]

image669Gekås was great.
Vi fick med oss en massa nödvändigt hem med tanke på att julen närmar sig med stormsteg och att det snart är första november. Eftersom det finns en del barn, vovvsar och nu en ungdom med i bilden så blev det en del leksaker och vinterkläder till den lurviga saken här hemma :)
Mest stolt är jag över min svarta kuvertväska :)
Hoppas ni också haft en bra dag mina vänner.
Nu ska jag kika runt på lite heminredningsaker.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh vad mysigt att vara en dag i ullared (enligt mig är det mysigt haha )!
hoppas ni hittade mkt fint!
kram!

2007-10-30 @ 22:04:09
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin