Morgondagen är snart här.


Publicerat den: 2007-10-31 [20:59:29]

image678Näää - kanske borde jag stänga av datorn för ikväll. Orkar verkligen inte sitta här och blogga eller göra något alls på internet. Kommer endast koppla in min dator för att föra över lite musik till min Ipod och därefter är det sängen som gäller för min del.

Imorgon är det dags för sjuksköterska igen för att gå igenom min matdagbok :(
Därefter är jag stationerad i Nordstan - älsklingen kommer för att lämna blod efter sitt jobb :) För första gången!
Jag lovar att vara snäll mot honom. Så jag önskar er en fin kväll och ta hand om varandra.

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Angel

Lycka till i morgon gumman.Hoppas allt e fint med dig.Ha det så fint kram

2007-10-31 @ 21:25:40
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Evelina

haha vet inte om jag kanske borde råda dig att lyssna på din egna råd gumman =)

åh min iPod sladd är borta så jag kan varken ladda den eller föra över musik =(

lycka till imon!
kramar!

2007-10-31 @ 22:43:48
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin