Tack för en underbar födelsedag!!!


Publicerat den: 2007-10-17 [22:38:25]

Tack för alla härliga gratulationer med sms och glada och fina samtal. Jag känner mig hedrad!!!

image624

Blommor från älskling och min familj. Badankorna kommer ifrån Raglady och var present ifrån vovvso:)
[han ville ha tillbaka de sedan - men utan resultat.]


image625

Badankorna i närbild:)

Älsklingen hade lagat en underbar middag med saker som jag för tillfället "kan" äta.
Han överraskade med en rolig bok och en festresa till Kiel.
Vi har funderat på helgen runt den 8 december - antingen själva eller så kanske vill best vännen med sambo följa med???

Kommentarer
Postat av: Evelina

nope ingen fotboll här, o fredrik bara sitter o pluggar =)
Vad skönt att du är nöjd med dagen!! hoppas resan blir skoj sen med =)
kram kram

2007-10-18 @ 08:17:29
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

vad kul gumman,det enda jag kan äta sånba här tider är kyckling.

2007-10-18 @ 08:43:03
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin