Tänk att hösten kan vara så vacker!


Publicerat den: 2007-10-18 [09:42:21]


image628

Avkoppling med en kopp kaffe. Älskar kaffe:) Det är min drog!!!
Denna veckan har jag ägnat åt att INTE träna. Jaaa - hör och häpna!Hittills så har det gått rätt så okey.... Vi får se hur det känns inför helgen. Men älsklingen och Nemo har tagit med mig på en riktig höstpromenad i skogen och det gjorde susen för både hjärta och själ:)
Tänk på att ta på er varmt när ni är ute - attans så kallt det är fastän solen skiner.
Fundrera på att investera i ett par vita tumvantar och en stickad vit mössa:) Stövlar inhandlades redan igår:)
Jaja - idag är det blodbussen så gällerför min del. Hoppas bara det inte blir allt för bökigt där inne :(

Önskar er alla en skön dag och ta hand om er.

Man får bara en resa genom livet,
så glöm inte att stanna upp och lukta på blommorna

Kommentarer
Postat av: Angel

Ha en toppendag

2007-10-18 @ 11:50:38
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Älsklingen å Nemo

Jippi, snart e din dag klar på jobbet min älskling!
Vi väntar så....Nemo har tvättat hela mitt ansikte två gånger.
Han är också så fixerad av dessa bad ankor, vi får flytta på dem. Lille gubben gnyr och gråter av längtan efter dem.
jag har gjort lite wok grönsaker till dig också, både till ikväll och imorgon på jobbet.Hoppas de smakar.
Skulle gärna vilja öppna brevet vi fick idag, men väntar. Det ser intressant ut, men är säkert något tråkigt.
Sist men inte minst, DU e BÄST min ÄLSKLING!!!

2007-10-18 @ 18:27:26
Postat av: Anonym

Älsklingen och Nemo:
Vilken god middag ni hade lagat åt oss - synd bara att jag hade ätit så mycket nötter innan middagen - men de var så svåra att motstå:)
Hahaha - Nemo gubben ser så rolig ut när han morrar på ankorna:) Älskar er mina små älsklingar:)
puss puss

2007-10-18 @ 20:50:00
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin