Trampa, rasta, plocka och dricka kaffe. Livet rullar på...


Publicerat den: 2007-10-04 [09:51:36]

Ojj vilken start på dagen.
Steg upp vid 06:30 tiden och stod på löpbandet och därefter trampmaskinen runt 07 tiden.
Gjorde mitt under 1 timme och rusade hem på nytt.
Vovvso har varit ute och ätit och själv sitter jag och försöker varva ner med en kopp kaffe innan jobbet.
Ja just det. Älskling - jag har städat badrummet och köket också för den delen. Tvätten är plockad och tvättmaskinen igång...
Idag är det blodbussensom väntar för min del.
Kommer att bli spännande.

Hoppas bara att min mage håller sig i någorlunda form.


image581

Nu är det DOOL som gäller för min del.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jaa det har hon blivit, o idmärkt =)
tänk vad jag beubdrar dig, jag blir svimfärdig av att tänka på blod typ =)
kram

2007-10-04 @ 21:27:34
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin