Att bubbla i ett nytt badkar och fira en tre åring:)


Publicerat den: 2007-09-30 [22:03:43]

image571

älsklingen smaskar i sig sin favvopresent.

image572


med mor, far och lilla sonen.


Oj vilken födelsedag min lilla älsklingsson har haft.
Eftersom han fyllde tre år idag så hade vi ett litet kalas här hemma med leverpastejtårta till gossen - med ett ljus och siffran tre på:) Vi vuxna åt en god fisk och hade jordgubbs/hallon smoothie till efterrätt:)
Gossen fick en ny pipanka som låter skitknasigt. Ankan låter som en pruttkudde så den fick namnet: Fisen.
Älsklingen fick ett nytt tuggben som är formad som en krokodil och så 3000 kr till sina vaccinationer:)
Han blev superglad och var lycklig hela kvällen:)

Jag och älsklingen fick en stor present också.
Vi fick ett nytt Gustavsberg badkar med lejonfötter.
Jag blev helt paff när älsklingen och pappa kom kånkandes på det.
Älsklingen visste vad som var på väg att hända - dock blev det en stor lite för tidigt födelsedagspresent til mig:)

Tack älskade föräldrar för allt och för en toppen kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi söta bilder =) vad bra att nemo fick en BRA dag =)
kram

2007-10-01 @ 15:54:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin