Bestulen - en andra gång...


Publicerat den: 2007-09-18 [20:06:47]

image523Godkväll mina kära bloggare.
Hur har ni det???
Jag har inte kunnat blogga på ett tag pga. brist på tid och lite snopet tänkande.
Blev av med min plånka i lördags efter en vild kväll med best vännen och jag upptäckte det igår när jag rusade iväg till jobbet :( Suuuert surt surt.... Men vad göra?
Ingen har stulit något från kontot. ( Inte för att jag hade så mycket - men anyway).
Jag har fått ett nytt träningskort, nytt månadskort, VISA kortet kommer nu i dessa dagar och leget får jag fixa i nästa vecka. Recept försvann med stölden och även mitt bulgariska leg - Ett leg som var en pina att få fram :( Även diverse bonuskort försvann.
Jaaaa - bestulen 2 gånger den senaste 1,5 mån.... Inte illa pinkat det va:) hahaha...
Försök slå det ni!!!
Näää men - så är det.
Jag kan vara riktigt slarvig jag.
Därför ska jag inte ut på ett tag.
Hahaha - ja. Jag ska hålla mig hemma.
Ta det lungt och vila när jag kan...

Kommentarer
Postat av: Evelina

NEJ, inte igen!? fan vad jobbigt!
ne sjukskriven hoppas jag inte att jag behöver bli, men man vet ju inte om det fortsätter i det här tempot... måste trappa ner, lära mig att slappna av! men det vet väl du hur svårt det är? =)
kramar

2007-09-18 @ 20:24:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Ajaj hoppas d löst sig.

2007-09-18 @ 20:51:02
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Angel

ang bilden på sambons brorson han e bara 6 dagar gammal,tog massa kort i dag som kommer i morgon...Önskar er en trevlig kväll gumman

2007-09-18 @ 20:56:15
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin