Bokmässan och blodets betydelse!


Publicerat den: 2007-09-18 [22:03:03]


image526


Idag var det underbart med J spinningspass på SATS.
Personalen på SATS är helt underbar. Inte nog med att de alltid är trevliga och hjälpsamma... De trollade tom fram en nytt träningskort till mig idag....without a problem:) Tack så hemskt mycket.

Imorgon kl:06:20 vaknar tjejen här.
Kl: 07:30 börjar jag att pumpa blod efter en kopp varm kaffe.
16:00 slutar jag:) Yeaaaahhhh.
17:00 blir det spinning. UNDERBART!!!
Skönt att vara igång med träningen.

Ohhh yes.
Mellan den 27-30 September så finns vi från Blodcentralen på Bokmässan i Göteborg.
Vi är på plats för att informera om blodgivning och hur viktigt det är att de som vill hjälpa och kan hjälpa får göra det.
Jag själv kommer att vara på plats den 29 september:)
Hoppas många kan komma förbi då:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag skulle gärna kommit =)
duktig du är med träningen! jag måste med börja =)
kram

2007-09-18 @ 22:11:26
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Då ses vi där,jag ska nämligen jobba där *s*

2007-09-19 @ 08:19:22
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Guldregn

Åh vad härligt det låter med träningen. Min förkylning biter sig kvar som en envis hosta så jag gör bäst i att ställa in mitt älskade steppass idag =(. Jag har verkligen en rörelseabstinens. Hoppas det kommer många till bokmässan. Det ligger tyvärr åt fel håll för mig... Ha det toppen nu tjejen! Kram-kram!

2007-09-19 @ 11:07:00
URL: http://guldregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin