Den första dansen som man och hustru....


Publicerat den: 2007-09-29 [23:18:47]

image566

Ush min dator har lagt sig för att sova titt som tätt hela tiden.
Hur som.
Jag och älsklingen har dansta lite.
Ingen jävla vals inte.
Det vill inte JAG.
Han vill nog det....
det är en annan femma det.


Jag tycker inte att första dansen som man man och hustru ska vara krystat eller påhittad.
" Ett, två, tre - sväng, liksom" Vad är poentsen här ???
Varför?
Vi är man och hustru. Inte paret från Svansjön!!!
Något mera?
Vi har VÅRA steg.
Våra felsteg.
Våra brister.
Våra skratt.
Vårt svängar. . . .
Och allt som har med oss att göra.
Vi är VI och inget jävla manus.
Så - . . . . . . . .Vals kommer att erbjudas - men utan manus.
Vi kommer att dansa parets dans - utan manus.



Helt naket kommer det att vara till rörelser.

Men inte naket till känslor!!!!!
Känslorna är äkta!!!



Kan det bli mera kärlek???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin