En födelsedagspresent utan bilder....


Publicerat den: 2007-09-06 [00:07:07]

Jaaa- och nu så har man knåpat ihop ett ganska så stort ark med mysiga saker till far min.
Jag har gått efter mallen med: Lager på lager. En text som beskriver ett minne från barndomen. Ett ord som beskriver minnen, tex: Remember. En bild från barndomen - kommer att läggas in. Det är snyggt med en svrt & vit då.....  Text: Om vad presenter består av och så lite effekter vid sidan om.... Önskar att jag kunde lägga in en liten bild....men det går ju inte...
Faaaaaannnnn.
Jaa -
 
1. Scrappa är inte alltid lätt men jag brukar köra på att handla in alla möjliga Scrapbooking tidningar för att få ideér om olika mallar och inspir. av andra scrappare. Finns att hitta i alla ICA butiker eller Kompassen i gbg eller nätet.

2. Panduro. Både på nätet och i vanlig affär. Handla lungt men ack såååå dyrt.

3. Hobbyhuset. här på nätet. Googla!!!

4. Pappersbiten. här på nätet. Googla!!!

5. A & O - kolla upp en mall. Välj tema. Färger. Papper. Bilder och penna som ni ska skriva med.
Och träna er utefter denna om ni inte får några ideér sjävla.

Kommentarer
Postat av: Angel

Tack för tipsen gumman,beställde bilder häromdagen så jag framkalla digitalbilder nu när dom väl kommit tänkte jag sätta in dom i albumet men det är fel gformat får leta nytt album helst ett sånt där man kan skriva bredvid,ska göra ett om vårt liv =)

2007-09-06 @ 08:17:08
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Evelina

vad kul med en så personlig present!
ha en bra dag gumman!
kram

2007-09-06 @ 08:35:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Saannis-Ung Blivande Fru

Jag ska testa att göra en digital scrapbooking med våra bröllopsbilder. Lite annorlunda men det blir säkert också jätte bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin