En slut men lycklig sjuksköterska.


Publicerat den: 2007-09-03 [21:17:48]

I am helt slut.
SLUT SLUT SLUT.
Slut men helt underbart lycklig.
Jag är lycklig - förstår ni det?
Sjukskriven har jag varit sedan början på juli men det har ju haft sina anledningar och det har tagit ut sin rätta.
Men idag. Idag fick jag äntligen göra något som jag sedan länge önskat att få göra.
När man tänker : Sjuksköterska, så är ju första tanken många gånger; En ung tjej som går runt och sticker alla. . .
Och vet ni vad???? Det är precis det jag gör under dagarna.
Mycket stick, mycket prat, en del papper med klistermärken och så huvudet och tankarna som ska vara på plats :)
Och så har jag ju grävt fram min ssk skylt, min lilla pennlampa och mitt pennfack sedan tiden på strokeavd.... imorgon ska de komma på plats igen.
Nu är det sängen som gäller. Orkar inte så mycket mer.

Puss o gott natt alla små nissar.

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad bra att det gick bra =) kul att du är så glad o trivs på nya stället!
kram

2007-09-03 @ 22:32:32
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin