Gäsp och god natt mina vänner.


Publicerat den: 2007-09-11 [22:58:01]

Puuuuh - en lång dag har det varit idag.
En intensiv har det varit idag. Jag har gäspat och gäspat... Och rastat hunden....och tränat på SATS:)
Därefter blev jag pigg som en lärka...handlade hem flera kilo kräftor och en massa annat....släppada hem allt till mammsi och pappasi. Hämtade hunden och kånkade hem på allt det där + hade en galen hund springandes åt höger och vänster....
Men nu så är jag hemma.
Jag är trött.
Snart är det dags för sängen.
Älsklingen får spela mindre Ballonger på mobilen ikväll..... Han blir så insatt i det hela och trycker så frenetiskt på knapparna då... Och så har han gjort i flera månader:) hahaha....

.
.
.

Yes - men efter jobbet och spinningen imorgon så lovar jag mer blogging med bilder och lite annat.
Hoppas alla haft en bra dag fastän dagens datum är så sorgligt.
6 år sedan attacken. Så många liv som gick till spillo och så många tårar som fick spillas i onödan.
Tårar brukar i vanliga fall vara helt onödiga. Iaf. tårar som spills för sorg.
Sorgens tårar är alltid värst.
Sådana tårar som bara rinner och rinner och aldrig tycks vilja ta slut.
Och i slutändan så är de vanligtvis slut.....och man sitter kvar - sniffandes och söndergråten.....
.....tills nästa gång tårarna träder fram på nytt.....

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Guldregn

Så du har en liten vovve. Vad är det för sorts hund som du har? =) Vi var bara jourhem åt katten som hade blivit övergiven och levt på "gatan". Föreningen hittade en tjej som var intresserad av att adoptera honom och fick bli hans nya jourhem. Per och jag fick äntligen sova en hel natt. Det har vi inte gjort på veckor. Det är konstigt hur mycket det gör att vara utvilad.
Vad fint du skrivit om tårar. Det är konstigt egentligen. När det händer något hemskt etsas allt kring händelsen fast i minnet. Jag minns t.ex. att jag hade utomhusfotboll på gympan den dagen trots att det var över sex år sen... Nu får du ha en fin dag! Kram

2007-09-12 @ 09:48:30
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: Angel

gumman är det du som addat mig på face book?

2007-09-12 @ 09:50:03
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin