Härligt och äckligt!


Publicerat den: 2007-09-14 [18:40:26]

Godkväll mina vänner!
Hur har ni det denna underbara och soliga fredag???
Arbetsveckan är iaf. över för våran del och vi har börjat pyssla här hemma ist.
Älsklingen har städat badrum, kök och även dammat - och nu mina damer och herrar så målar han tredje rummet!!!
TREDJE RUMMET!!! ÄNTLIGEN:)
Äntligen så kommer vi att bo i en trea:) Hittills har vi ju bott i en två fast vi har en trea... Yes box!
Hur som. Jag har dammsugat och moppat, bäddat rent och tvättar.
Och just som jag precis satt mig här för att ta mig en kopp kaffe så hör jag hur det börjar att bubbla.
Jag kliver in i badrummet och ser hur det storbubblar inne i toaletten, samtidigt som det börjar att svämma över från badkarets kanal.....ÄCKLIGT...
Vad i helvete har gubben som bodde här innan oss gjort igentligen????
Inte nog med att plankor lossnar från golvet, elkontakter lossnar, badkar faller sönder och att tredje rummet var helt fucked up - men nu börjar även hemmet att svämma över :(
Vad ska vi göra då?
Vem ska man ringa nu på fredag kväll???
Någon jour kanske?

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha aj då!! äckligt! det finns säkert nån jour! borde stå i trappuppgången eller liknande?
den var verkligen jättefin klänningen, blir kul att se hela sen =)
ikväll blir det luuugnt, jag är SÅ trött efter arbetsveckan!
kramar

2007-09-14 @ 19:28:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin