Kunskap ger färdighet.


Publicerat den: 2007-09-04 [17:34:40]

Goddag goddag.
Dagens tur var en dagstur och jag är äntligen hemma.
En ganska så intensiv dag för mig som nybörjare eftersom jag nu lär mig allt och det är verkligen nytt för mig att jobba med kunder och inte med patienter.
Men jag jag vågade sticka med de tjocka nålarna och alla är nöjda; jag också för den delen.
Älsklingen - som är en riktig sweetheart har hämtat mig och så var vi och handlade lite mat inför ikväll och inför morgondagens matsäck.
Och ikväll blir det het jordgubbsthé till något mysigt i soffan och därefter är det sängen som gäller.
Uppdaterar mer noga när jag orkar och även har tid.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin