Mardrömmar som håller hela dagen lång.


Publicerat den: 2007-09-24 [21:07:24]


image546
Usha mig. Jag hoppas att jag sover något bättre inatt.
Hade nämligen otroliga mardrömmar under natten som varit.
Drömde att det var bröllopsdags och jag och älsklingen stod på någon slags balkong.
Jag tittade på klockan och den visade runt 19 tiden. Jag frågade älsklingen om han trodde att vi skulle få tillbaka våran vovve, men det trodde han tyvärr inte. Vovven var borta. Och det var någon slags kille från Buzzadoser som hade stulit honom.... sjukt va???

Hatar mardrömmar.


Kommentarer
Postat av: Jen

Usch det är ju en fasa att någon ska ta sin/sina hundar i från en. Tur att det var en dröm.
Nä åldern spelar absolut ingen roll alls. Bara kärleken spelar roll. Är det du som är yngst? Jag är ett år äldre än älsklingen. Nä hjälp har inte köpt något än. Har du något förslag? Kram

2007-09-24 @ 21:14:57
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Men jag fins alltid här brevid dig när du nannar...du kan krama eller bara krypa nära så håller jag dig hårt i min famn min älskling.
Din För Alltid!!!!

2007-09-25 @ 18:03:04
Postat av: Anonym

Älsklingen: jag vet att du alltid är där min älskling. Du är sååå varm och skön och helt underbar.... Nu sitter du bredvid mig och jag ska snart nafsa på dig... mhhh. love you.

2007-09-25 @ 20:14:42
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin