MIN DRÖM HAR BESANNATS!!!!!!!!!!!!!!!


Publicerat den: 2007-09-19 [21:10:41]

image528image527

Mina damer och herrar.
Boys and girls.
HÄR SER NI EN FRAMTIDA BARNMORSKA!!!

Idag fick det här beskedet mig och min sambo att bli superglada och MOI herself att börja störtlipa inne på toaletten på SATS:

" Med hänvisning till de omständigheter som föreligger beslutar högskolan att bevilja din anstånd, under förutsättningen att motsvarande utbildning startar aktuell termin. Studierna skall påbörjas höstterminen  2008."

Förstår ni vad det är som ägt rum idag???
Vad som ägt rumt i mit hjärta och min själ?
I mina tankar och drömmar???
I allt som jag alltid drömt om?
Sedan barnsben???
Förstår ni att jag vill skrika, ropa, gråta och kasta mig i närmaste vägg???
JAG ÄR ANTAGEN.
OCH JAG HAR KVAR MIN PLATS TILLS NÄSTA HÖSTTERMIN.

JAG SKA BLI BARNMORSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ska förlösa små älsklingar.
Hjälpa små liv till denna värld.
Hjälpa nyblivna mammor genom en av de värsta smärtorna.
Och nyblivna pappor genom en av livets största mirakel.
[Höra de fråga om lustgasen verkligen fungerar. Och sedan.....testa den själv. hahhahahahahhaha]
Jag kommer att om allt går som det ska - bli barnmorska vid precis fyllda 26 år.
Ohh Herre min Jesus.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


*nu rinner tårarna*

Kommentarer
Postat av: Samdra

Grattis grattis grattis!!!!! Va glad jag blev, jag blev nästan tårögd! Hehe. Och inte känner jag dig heller =)
Men massa grattis iallafall!!!!!
KRAM SANDRA

2007-09-19 @ 21:15:09
URL: http://kanelbulle.blogg.se
Postat av: Angel

Grattis gumman,det är helt otroligt. Är så glad för din skull.

2007-09-19 @ 21:53:50
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Meleah (från familjeliv)

Jag vet ju hur det känns! :-) Grattis, grattis här också! Det är fantastiskt...

2007-09-20 @ 00:12:33
Postat av: m..

Stort grattis! Åh, vilken känsla att få syssla med något som man verkligen drömt om! Det är få förunnat.. Grattis grattis! :)

2007-09-20 @ 08:31:15
Postat av: Evelina

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!! Vad glad jag är för din skull gumman =)
KRAMAR!

2007-09-20 @ 08:47:29
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Jen

Åh nu rinner tårarna hos mig. Super grattis! Kram

2007-09-20 @ 11:19:29
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: teddan

Tack så hemskt mycket. Jag är så glad så glad så glad!!!

2007-09-20 @ 21:24:00
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin