Mosig i benen men glad i själen:)


Publicerat den: 2007-09-05 [20:31:36]

Ush så less jag blir på att inte kunna ladda upp några bilder på min dator... Och älsklingens dator har kraschat den också; och det var en prick ny dator det. Min köpte jag för ca 1,5 år och den är helt död.... WHY????
Men det kommer, det kommer, det kommer. Vi får skicka in den till R så får han fixa och trixa lite...Han får fria händer. Do as he wants. PLEASE!!!!
.
.
.

Ohhh well.
En underbar dag på jobbet och jag jobbar mer och mer självständigt, men det är mycket kvar att lära och ta sig till.

But I like it and I am going to do it.

Spinningen gick trögt och jag hade mest lust att hoppa av cyckeln och springa hem igen. Men jag höll ut och känner mig ganska så mosig i ben och armar just nu... Kanske är det orken som sviktar.... kanske....
Men nästa vecka är det dags för hårdträning igen och ingenting som jag kommer kunna backa mig undan ifrån.
Så det så....
Well well.
Hoppas alla ni där ute haft en bra dag.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad kul att du gillar nya jobbet!!
har ni virus på datorerna kanske?
kramar

2007-09-05 @ 20:45:02
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin