Ovanligt trött och seeeeeeg


Publicerat den: 2007-09-19 [12:57:08]

Trött är jag. Och jag jobbar.
Inte mycket att göra här idag.
Dock var jag på en rolig rundvandring runt Virologen....spännande hur allt fungerar med säkerheten kring tester och prover och hur alla roliga människor där inne jobbar.
Spinningen står högst på listan idag. Därefter kommer jag att krascha i soffan med en kopp thé och förmodligen däcka av. Drömde så konstigt inatt igen. Om svarttaxi och att taxigubben var ute efter att mörda mig.... ush:(

Vad gör ni där ute i regnet då???

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

GRATTIS!!!!
Du är ju BÄST!!!!!
Ännu en gång har DU bevisat detta.
Lita på mig...nu är det kämpa på med det andra som gäller. Jag finns här hos dig för alltid!!!
PUSS!!!!!

2007-09-19 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin