Sköt era egna problem, så sköter jag mina.


Publicerat den: 2007-09-15 [10:26:49]

Näää jag är så trött på att bli inblandad i andras problem och bekymmer.
Jag har min egna familj och min familj har egna problem, egna bekymmer, egna glädjeperioder, egna sorgperioder och vi löser detta inom familjen.
Jag kan inte vara och medla runt i andras relationer och stå mellan två människor som jag älskar.
Detta för med sig att problemet endast blir större och jag blir den som får ta all skit.
Det fungerar inte så.
Jag kan komma med råd när det behövs, men jag kan inte stå och ta emot skit och därefter säga vad jag tycker.
Fel fel fel.
Visst blir man mognare med åren och det känns som om jag precis löst en av mina största bekymmer i detta liv.
Jag ska bara annama det i min vardag också.
Och det är en annan femma det.


Kommentarer
Postat av: susann

ja.. visst är människor ibland bra underliga?? ibland orkar jag inte bry mig alls och ibland blir jag helt heligt förbannad.. tänk om de skulle lägga ner hälften så mycket energi på sina egna liv istället för att gnälla på andras runt omkring.. då kanske DE skulle få nått gjort oxå.. BRA blogg!

2007-09-15 @ 10:31:48
URL: http://www.goblinwalleyslash.blogg.se
Postat av: alexandra

det är bra skrivit... mkt fin o
bra blogg du har :D

2007-09-15 @ 10:33:09
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Angel

Bra skrivet och hoppas allt löser sig gumman...Va stark

2007-09-15 @ 10:48:19
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin