Tänk på dina läppar och dina händer och naglar...


Publicerat den: 2007-09-30 [23:05:23]

image574

Denna goa salva passar nariga läppar perfekt nu under höst/vintermörkret.
Kan även användas på vovves tassar efter en långpromenad.
Tvätta & torka tassarna ordentligt innan du smörjer in trampdynorna med lite av
 Försvarets hudsalva.
Hittas i närmaste hälsokostbutik för endast 29 kr. Priset varierar beroende på salvans storlek.

image575

Här är en annan favorit för nariga och trötta händer.
Ett måste att ha i handväskan eller på nattduksbordet.
Lukten är underbar om inte annat.
Även här är priset runt 38 kr. Men den är värd varje liten kroppa

image576

Jag kan själv stolt säga att jag varit hos en manikyrist idag.
Japp. Hos mamma.
Tack så hemskt för att du tog dig tid mamsi:)
Mina naglar är nu välvårdade och lackade:)
Nice nice.
Håller tummarna för att mor min lyckas förverkliga de drömmar och funderingar som hon själv drömt om:)

Kommentarer
Postat av: Mjke

Okej, vad sött! =)
Har inte någon hund nu, men hade en boxer innan. Men han gick bort för ca 2 år sedan.. =( Vill skaffa mig en sån där liten rackare.. :P Hehe

2007-09-30 @ 23:12:01
URL: http://www.mjke.blogg.se
Postat av: Mjke

Tackar! =) Ska skaffa mig en vovve så snart jag får tid och pengar till det! =)

2007-09-30 @ 23:40:30
URL: http://www.mjke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin