Till de som ligger nära om hjärtat.


Publicerat den: 2007-09-19 [22:59:13]

Ush jag har tänkt mycket på själviska och egoistiska människor som finns under en helt vanlig vardag.
Det finns så många. Så många . Och så många som man inte tänker på.
Sådana som tankar på en - en massa negativ energi och sedan så sitter man där ensam och tänker på varför man mår dåligt.....
Men hallå.
Jag avskyr att bli avbryten.
Eller om jag är glad så avskyr att jag bli kontrad med kompisens problem eller liknande fall.
Det är ju jag som berättar. Kan inte du fråga lite istället då????
Jag berättar lite av något som hänt. Och ist. för att få motfrågor så börjar kompisen att berätta om något från sitt liv... men hallå. Vad gör du?????
Jag berättar ju nu.
Eller är det inte värt det???
Det har varit så mycket under min livstid, att jag lärt mig att sortera det.
Det jag inte lärt mig än är att säga emot.
Men jag ska.
Jag kommer.
Så passa er alla vänner.
Jag är inte alls så liten och snäll som jag ser ut.
Jag kan knipa igen och le. Men tro inte att jag är så snäll i tankarna om er som jag ser ut:)
Bara så att ni vet det.
Tänk på det.
Alla närmaste och närmaste vänner.

Kommentarer
Postat av: Angel

Förstår vad du menar,har liknande kompisar men jag har inte ÄNNU brytit ut *s* men det kommer nog

2007-09-20 @ 08:11:54
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin