A good plan makes it easier


Publicerat den: 2008-04-20 [21:59:17]

image1408

Godnatt mina små söta bloggvänner. Jag ska nu snart krypa ner hos mina två älsklingar och försöka somna i tid.
♥Det är måndag imorgon. Buhuuuu liksom. Men jag ser det som så här.
Det måste få bli måndag för att helgen ska komma allt närmare igen.
♥Jag börjar min måndag genom att fylla kaffekoppen med dubbelt så mycket kaffe, passa en skönt stol i föreläningssalen och lyssna på vad mina kolegor har att säga :)
♥Därefter öppnar tappen upp. Veckan som kommer hittar ni mig på Droppen Nordstan. Endast på onsdag är jag på bussen. Så kom dit vet jag :) Vi är snälla. Vi bits inte. Lämna blod!!!!

På fredag är det en annan femma det där. Då befinner jag mig inte på sjukhusområdet utan far away :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Angel

Sov så gott gumman och jag LÄNGTAR efter en nny vecka

2008-04-20 @ 22:03:47
URL: http://angelnr1.blogg.se
Postat av: rania

natti :)

2008-04-20 @ 23:33:43
URL: http://ranias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin