After work utan work!


Publicerat den: 2008-04-03 [15:59:39]


image1336Vilken vacker dag detta är. Nu skulle man ju varit ute och ätit en glass eller tagit ett glas vitt vin in the sun :) Hoppas verkligen att det blir lika fint imorgon också :) För då ska jag och best vännen ha after work fast utan work :)
Befinner mig hur som i Nordstan och tappar blod. Detta medför givetvis att jag shoppade lite också. Pengarna försvinner fort när man befinner sig mitt i smeten :) Men ibland får man unna sig lite också. Eller hur mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackert hus dina föräldrar har..När ska de flytta in eller bor de där redan...HAr du många syskon eller? Denna dag ska jag och min sambo fixa våran nya tv bänk som köptes i söndags så den ska komma på palts nu sen ska jag åka ner till min päron i morgon för det är där som ajg ska till frisören för det är så mycket biligare att fixa frillan där än inne i Malmö...Sen på kvällen ska jag och min kära hem till våra vänner för deras dotter fyller 4 år så det blir kallas för henne..sen ska det vara mycket mys i helgen..Vad ska ni göra till helgen? stor kram på dig

2008-04-03 @ 16:06:26
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Helen

Klart man måste unna sig lite roligheter :)
Skönt med fredag i morgon ledig som jag är, hoppas ni får en mysig dag du o kärleken.
Ha de gott.

2008-04-03 @ 16:32:42
URL: http://qristall.blogg.s
Postat av: Angel

Hoppas du får en fin kväll

2008-04-03 @ 19:38:03
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin