Det dyrbaraste som finns är gratis!


Publicerat den: 2008-04-02 [06:21:28]



image1329
Gårdagens blommor. Jätte fina och så rosa :) Tack mitt hjärta. Nu är det exakt 3 månader och 4 dagar innan jag blir din fru. Vilket är 95 dagar! Och om 3 veckor och 2 dagar skriver vi under . . . Då är vi officielt man och hustru i alla länder på denna planet . . . och alla planeter som finns . . .
Gårdagen var en av de bästa dagarna på detta året sedan jag började min resa upp ifrån det svarta hålet.
En kopp varm kaffe för 12 kr. En varm hand att hålla i vid blåsiga Fiskebäck. En massa massa kärlek.
Tänk att det dyrbaraste man har är helt gratis.

Kommentarer
Postat av: Angel

Helt underbara blommor.

2008-04-02 @ 06:48:59
URL: http://angelnr1.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Vad glad jag blir när du skriver detta, jag kände och tyckte också att det var underbart att få koppla av med dig en eftermiddag.
Du vet ju detta, träning är bra men till en gräns som du nått med "hästlängder".
Så ge dig själv mer sådana stunder och njut av livet, vi har ett liv och du och jag skall ha ett underbart liv tillsammans. Ingen bryter mot någon lag eller gjort nått fullt pga att man kopplar av eller ger sig själv och sin älskling tid tillsammans.

Love you, I'm crazy about you!!!

2008-04-02 @ 17:09:49
Postat av: Anna

Vackra blommor och fina ord :-) Och det stämmer ju så bra! (även om det är himla kul också med en massa saker som kostar pengar ;)

Ja det är så drygt med den där pluggmotivationen.. den finns allt för sällan hos mig, jag är alldeles för bra på att göra en massa annat och bara chilla. Blir för det mesta dagen före allt blir gjort.. och så blir man ännu mer stressad av det såklart.

kramar!

2008-04-02 @ 17:55:27
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: evelina

åh så fint skrivet!
du förtjänar verkligen all lycka i världen och det verkar som du får det med din blivande make!
du är så duktig och stark som kämpar varje dag!!!

kramar

2008-04-02 @ 18:40:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin