Ett mammahjärta!


Publicerat den: 2008-04-24 [22:53:20]



image1420

image1421
lillen laddar för fullt i solskenet.


Godkväll mina vänner. Nu snart ska jag krypa ner i våran varma säng. Vi har myst med god mat och gott vin och jag är sååå nöjd med våran första lediga kväll. Imorgon laddar vi inför Nemos rabies blodprov. Vi ska se om han bildar antikroppar. Jag ska hålla i en lurvig liten tass och pussa bort allt det onda. När lillen har ont så går mamma hjärtat i tusen bitar... Gud bevare mig om jag har barn. . . .
Nu ska jag inte tänka på det. Det gör lillemannen gott.

Godnatt sötisar!

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, jag kan ta din hund ;) (om jag inte vore allergisk) Skimmerasken med puff finns hos Pashion Cosmetics :)

2008-04-24 @ 22:54:26
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Valpen

En riktig liten sötnos du har där :) Ha en fortsatt fin söndag!

2008-04-27 @ 16:54:56
URL: http://www.waitingforyoutocall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin