För att behålla en frisk kropp.


Publicerat den: 2008-04-27 [12:51:45]

¨
image1437

Nyss hemkommen från träningen som gick galant :) Jag älskar att hoppa omkring och studsa som en galning - och så spelar tjejen som håller i Aerobics passet otroligt bra musik :) I love it! Nu är man hemma och har precis käkat frukost. Superviktigt med mat efter träningen. Helst inom en timme - för att återuppbygga kroppen och inte låta musklerna förfalla. Så vad gör ni idag då???? Jag ser mig mest slappa omkring i pöströja, blogga, titta på brudskor och mysa med mina två pojkar :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

va underbart de ser ut!

2008-04-27 @ 13:42:05
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej stumpan! Det stämmer att det är mini växter än så länge...kanske trivs så mycket så det blir större,,kan hoppas...det blir så varmt där så det går inte ha vad som helst där för de dör,,det vill man inte..så det får vara en början...Denna dag ska man bara slappa med min underbara älskling och sen vid 18 tiden sk vi hem till min sambos mammi och äta middag och umgås,så det blir säkert en mysig söndag...Ha en jättte skön dag snäckan..kram krma

2008-04-27 @ 13:50:07
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin