Inget vin för mig ikväll:(


Publicerat den: 2008-04-04 [18:44:35]


image1341

Godkväll mina vänner. Jag sitter hemma ikväll.
Inget vin för mig idag eller alls under denna helgen.
Huvudet sprängs i tusen bitar ochj jag får kurera mig med att ligga under täcket och släcka världen utanför.
Ipren hjälpte inte. Träning hjälpte inte. Körde ett pass cirkelträning med Blossom videon - en kombination av Core, styrka och kondition. Riktigt bra! Try it! Men inget hjälpte som sagt. Mat har det knappast varit tal om idag :( Så jag får ligga här. Godkväll . . .

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh så tråkigt men förstår dig känner mig så lam i hela kroppen efter dagens runda,men även om jag jobbar deltid som jag gör nu vill jag ha detta jobb jag va på i dag för då slipper jag va hemma och ja det är ju när jag är hemma som jag gör ja du vet.Då har jag noll kontroll och jag MÅSTE få kontroll,som tur är ligger nya jobbet bredvid ett gym så får jag d ska jag ha ett kort där.

2008-04-04 @ 19:25:53
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Marra

Men ussh din stackare, hoppas att du mår bättre snart! :)

2008-04-04 @ 19:36:58
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin