men det gör inte så mycket!


Publicerat den: 2008-04-10 [08:33:10]

image1355
en glad liten man som gärna ligger i soffan bredvid sin mamma :)

Godmorgon mina vänner. Här vaknar man till ett dimmigt Göteborg. Men det gör inte så mycket. Jag är glad ändå! Eftersom jag är sjukskriven resten av veckan så kommer vovven att vara hemma hos oss. Vi ska strax ta på oss lite och gå ut på promenad. Därefter väntar uppföljande samtal hos den andra doktorn. Han som pratar om mat och balans :) Senare idag kommer även en mycket gravid vän hem till mig för att fika. Därefter dyker en annan upp för att också fika. Mycket vänner på en och samma gång! Mysigt!

Puss på er och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Angel

Ha en härlig dag gumman och njut.

2008-04-10 @ 11:07:24
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: evelina

vad härligt att du får träffa nära o kära som tar hand om dig!!

2008-04-10 @ 13:19:39
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin