Minnen är för alltid!


Publicerat den: 2008-04-30 [20:08:32]


image1450

Avslutade precis ett samtal med mor min. Vi har pratat bröllopsmeny och god mat med dryck. Meny är underbar måste jag säga. Allt gott som jag hade tänkt mig ingår. Från god sallad till ostar och vin :) I like. Underhållningen är som sagt också mer än förväntat. Jag är glad även idag, Mammsi gör en fantastisk planering. Och jag är så tacksam för alla som involverat sig i detta. Jag vet att det planeras mycket för just en dag men för oss är det mycket. Det är inte endast en dag. Det är livslångt minne. Vi kommer alltid komma ihåg detta. Och den dag ingen av oss minns så finns fotografierna bland oss.  Ni är guld värda.

Älskling - jag är så glad att du är verklig. Att du verkligen finns. Att jag får öppna dörren till vårat hem och så finns du där. Du är inte borta. Du är inte på andra sidan. Du finns här och nu. Och jag är så rädd för allt det där.



Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad härligt att din mor hjälper till med planeringen där nerifrån! det kommer verkligen bli en dag att minnas tjejen!
är både din mamma o pappa från bulgarien?

kram

2008-04-30 @ 20:15:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Caroline

Det var väldigt fint skrivet..
Såklart ska det vara mycket planering, det är inte så många gånger man får lov att ha en dag när allt handlar om en själv och sin kärlek. Det ska ni utnyttja och bara njuta av allt det fina.

Jag hoppas du får en fin dag trots regnet.
Stor Kram!

2008-05-01 @ 12:55:00
URL: http://RENT.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin