MR röntgen blev av idag!


Publicerat den: 2008-04-08 [15:38:57]

image1346


Goddag mina vänner!

Nu sitter jag här hemma hos mor och far och har precis fått håret tonat av mamma själv!
Lyckligtvis behöver jag inte stanna på avdelningen idag heller. De fick en ca 10 rör blod i morse och tur som jag hade så blev MR röntgen av i morse också. 30 min fick jag ligga still medans magnetstrålar gick igenom huvudet och hjärnan. Tårarna strömmade och tankarna flög åt alla håll och kanter . . .  Fy fan :(
Men nu så är det gjort. Jag får vara hemma tills imorgo biti. Under tiden så samlar jag all urin som kroppen producerar under dagen. Det ska tydligen analyseras och kontrolleras. Jag är så orolig för MR svaret . Men en dag i sänder. En timme i taget. Eller hur?! Annars kommer jag att balla ur totalt.
Det svider må jag säga. Att inte få röra på mig. Fy fan vad det svider.
Jag vill vara tillbaka på SATS. Nu. Med en gång.

Vad gör ni då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan! Så bra att det gick bra för dig..Har också varit en i röntgen när jag hade problem med magen och det är inget skoj att ligga där för man får tusen tankar om allt som man inte behöver tänka på just då men så är man som person allt eller inget....Skönt att slippa sova borta denna natt också hoppas att det förblir så för dig gumman så du kan gå lägga dig med din blivande man varje natt tillsammans....Är alLT fixat till bröllopet eller har ni saker att fixa,,,Har en fråga fixar ni allt till bröllopet eller får ni mycket hjälpa av era päron...Vi går i tankarna att gifta oss,,men vet ej när det blir,,,kostar en del om man säger så.men den dagen kommer så man börjar gå runt och fråga vad allt kommer kosta så man har lita hum om vad det kan bli....HAr redan bestämt mig hur min bukett kommer se ut :) Vad ska du ha för klänning om man får fråga? Lägg upp en massa kort sen så man får se hur vacker du är snäckan :) Ha en jätte skön kväll och jag tänker extra mycket på dig nu och hoppas att allt går år rätt håll...Det är möjligt att vi ska åka upp till Göteborg till sommaren men inget bestämt,,men vi kan höras av om inte så kanske iv kan bestämma något om vi känner att det finns tid för det.Ha en jätte skön kväll...kram kram och en bamse kram från mig

2008-04-08 @ 16:41:14
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Angel

Gumman då,gei nte upp du klarar detta.Åh jag blir så arg och ledsen det räcker väl med den kampen du har mot ätstörningen tycker jag.Du förtjänar inte detta och jag hoppas verkligen alla svar visar att du är frisk.Tänker på dig.

2008-04-08 @ 17:19:47
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Anna

Kämpa på!! Och om du kan ja, ta en timme och dag i sänder.. Vad skönt att du får vara hemma med dina älsklingar mellan undersökningarna.
Jag fick en kaffeöverdos förut och mådde jättekonstigt men nu är det bättre så ska sätta igång och plugga snart.
Ha en så skön kväll som möjligt nu, stora kramar!

2008-04-08 @ 17:53:43
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: evelina

åh du är så duktig tjejen! jag önskar så att jag kunde krama dig i verkligheten! vad skönt att saker händer så fort så ni slipper gå i ovisshet!
tänker på dig mkt ska du veta!!!

kramar

2008-04-08 @ 18:36:17
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

God kväll snäckan.!.!. För våran del ska det vara ett enkelt bröllop men det visar sig när det blir tid för det,,under tiden får man gå & planera lita...Vd jag känner för nu vill jag ha massa vita orkiderer & rosa rosor och massa grönt och några pärlor som sitter i bladen i vitt tror jag...Ja det är vad jag känner för nu,,sen klänningen ska vara något i tupp klänning vit så klart sen ska det vara en enkel prinses klänning men inte för mycket av det goda...Ja det visar sig...Så du är från Bolgarien eller? Ska ni gifta er i Sverige eller ? Jag säger till om jag ska upp något till Göteborg och du får säga till om du ska ner till släktingarna...Ha en jätte skön kväll...stor kram på dig snäckan så hörs vi av...kram kram

2008-04-08 @ 19:58:59
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin