Steg för steg i lagom takt.


Publicerat den: 2008-04-13 [13:16:20]


image1376

Imorgon börjar allvaret igen och det ser jag verkligen fram emot. Börja med morgonmöte och varmt kaffe. Lyssna på mina kollegor och bara njuta av måndagen! Träningen tar fart den här veckan också. Fy 17 vad det kryper i kroppen på mig - ni anar inte hur jäkla svårt det har varit den här veckan utan någon träning alls. Men jag har hållt mig. Vilat och vilat och vilat. Jag vill inte vila längre. Jag är inte den som VILAR!
Hoppas älsklingen förstår att jag behöver den här träningen för att inte balla ut på alla möjliga sätt. För att inte maten ska bli lidande. För att vi inte ska bli lidande. Men jag ska hålla det jag lovat. Jag ska inte glömma det jag lovade då jag sittandes på golvet grät på akutens undersökningssal. Jag ska inte glömma och jag håller det jag lovar. Kommer att minska på träningen. Men det tar tid.
Läkaren varnade mig också för att inte minska allt för snabbt. Utan steg för steg. Så jag jobbar vidare på detta nu. Hoppas verkligen att alla har förståelse för detta. Jag gör ju det först och främst för min egen skull så då får det gå i min takt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin