Ta vara på varje liten del av solen. . .


Publicerat den: 2008-04-19 [12:43:01]

image1397


Goddag sötisar! Här skiner solen för fullt! Jag har startat denna tunga dag med lite spinning och ett pass core :) Så nu könns det mycket bättre. Eftersom dagen är så underbar med solsken och lite värme så ska jag och min lilla familj åka ut på picnic. En stor fetaostsallad med 1 liter kaffe har vi packat ner. Vi inhandlade nämligen en riktig företags termos från ICA - så nu kan vi dricka kaffe som två kärringar!  Kameran följer så klart med också :)
Plantagen han vi också besöka så nu ska balkongen få nytt liv. Och nytt liv behövs verkligen i detta mörka land. Nu tar vi vara på denna fina dagen.

Vi hörs sen mina vänner. Och njut av dagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken underbart mysig bild, blir grymt sugen på picnic nu!

Aha så du ska plugga till hösten? Vad?

Nä igårkväll blev det faktiskt riktigt lugnt :) däremot idag så har jag utegångsförbud ;)

KRAM

2008-04-19 @ 15:05:14
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: evelina

åh du är ju så duktig med träningen! ge lite go till mig =)

vi var vid ett slott här i närheten, jättemysigt =)

kram!

2008-04-19 @ 17:55:36
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin