Val av guldsmed!


Publicerat den: 2008-04-01 [13:30:54]

image1319


Hej hej mina vänner. Vad bra det har varit med bloggpausen tycker jag. Många behövde nog det där avbrottet för att kunna stänga av tankar och känslor och så dagens outfits :) Hur som.Här sitter man fortfarande på jobbet. Hade gärna varit hemma med mina pojkar idag. Det är ju våran dag som sagt. Men vi ska allt umgås ikväll. En tripp till guldsmeden i stan blir det idag.  Vi måste bestämma vilken guldsmed som vi kommer att anlita - priset spelar som sagt roll och det kan variera med flera tusen. Jag fastnade för Smycka i Mölndal och tycker att deras service är kanonbra :) Så det lutar nog åt Smycka! Träning ska jag också hinna med idag och så en mysig middag ikväll :) Gött mos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill snäckan så kan vi prata över msn mitt är [email protected] kram på dig

2008-04-01 @ 13:48:15
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en jätte skön dag snäckan med din kära på er stora dag.Ja det går i tankarna att det ska planeras bäbis om 2 månader ca..ska i alla fall lägga av med pillerna då,,så får det kommer när det kommer. Så jag passa på att festa till det nu dessa månader som är kvar :) Sen får man leva sunda livet...Längtar så himla mycket efter bli Mammi...Det lär nog också bli bröllop för våran del snart också,,,har sakt till min kära att jag säger jag när han känner sig färdig till det..han ha sakt att det kommer när du minst anar det och jag väntar än :) Allt har sin tid så det visar sig när det enna och det andra faller på plats...Det är bar att adda mig så kan vi prata mera privat genom msn,,,stor kram på dig snäckan...

2008-04-01 @ 14:10:14
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Maja

Nu är det verkligen inte länge kvar minsann! Så himla härligt :D:D

2008-04-01 @ 14:49:35
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Angel

Va kul gumman,lycka till.

2008-04-01 @ 15:55:49
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin