Vatten är livsviktigt!


Publicerat den: 2008-04-04 [19:31:40]


image1342
Nu har jag glidit omkring här hemma och pillat med ditten och datten. Ska tända en massa ljus och ladda inför kvällen med mannen min. Vi ska laga något gott och jag ska försöka äta lite för att få upp energin igen. Han har lovat mig en del naturgodis och jag har lovat mig själv att dricka en del vatten under kvällen. Kanske dricker för lite. Har hur som skickat iväg ett järn och blodstatus på jobbet idag. Hb värdet var kanon och jag hade ett superbra trombocytvärde :) Hoppas att järnpaketet också är strålande! Då är inte allt slit med mat och tankar förgäves!
Imorgon väntar en eftermiddag med mammsi, pappsi och lille Nemo pojken :)

Önskar alla mina fina läsare en trevlig fredag.
Take care.
 


Kommentarer
Postat av: evelina

vatten är ju så gott, speciellt med kolsyra tycker jag =)

jag kommer köra ganska lik min vanliga make up tror jag, lite grund, lite mer ögon än vanligt kanske och säkert lite läppglans för ovanlighetens skull =)

vad händer i helgen?

kram

2008-04-04 @ 21:42:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin