VIGSELRINGAR - färdigt!


Publicerat den: 2008-04-12 [14:31:02]


image1373

Goddag mina vänner!
Vilken lyckad dag det har varit hittills. IDAG HAR VI BESTÄLLT VIGSELRINGAR - till båda!!!
Två tjocka, breda och maffiga ringar.
♥Älsklingens är en tjock och bred rödguldsring med gravering på utsidan.
♥Min blev som den på bilden. Fast med tre sidostenar på varje sida istället för fem. Den är också ganska så tjock och bred och är gjord av vitt guld istället för rött. Gravering på insida kommer även att finnas med på min.
Jag informerar er längre fram om hur den blir :) Jag måste rekomendera Hedens Guld. Bästa service. Bra kvalite. Bra rabatter och så fick vi graveringen gratis :)


Vi är så nöjda!!!

Kommentarer
Postat av: josefina

Nej jag tränar inte mer än normalt typ 2-3 gånger i veckan.
men rätt kost och motion så går man ner så är det ju och man har ju fördel med att ha hund som måste ut ett gäng gånger per dag

2008-04-12 @ 15:16:20
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: Caroline

Vad roligt när man kan känns sig så nöjd med ett företag och deras service särsklt när det gäller såna viktiga saker som era ringar.
Kram!

2008-04-13 @ 07:30:22
URL: http://RENT.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin