Nu tar vi & släcker solen.


Publicerat den: 2008-08-05 [21:21:42]



This is me lördag kväll...

Godkväll kära vänner.
Ikväll blir det endast ett kort litet inlägg och därefter är det godnatt världen för min del. Ikväll ska jag lägga mig i tid för att inte bli så där övertrött mitt på dage. Magen mår inte si så där jätte super efter en halv dags pimplande av kaffe. Jag måste även se till att vila min vänstra vad. Sträckningen visade sig göra mer ont än vad jag känt efter så då får det bli extra vila efter varje träningstillfälle. Dagens höjdpunkt var som vanligt SATS - men det behöver jag inte nämna så många gånger mer :) 

Morgondagen spenderas på jobbet med nålar och kaffe och goaste kollegorna. Och helgen är alltid efterlängtad men man får ta vara på varje liten del av den vanliga vardagen också. Senast idag satt jag och en kollega och pratade om alla små saker i livet som kan göra en trisst måndag - underbar!!! Bara att få längta till kaffet/fikat/mötet med en vän/ träníngen osv - kan shine up en hel dag :)
Så gå för Guds skull inte och längta ihjäl er efter helgen - när ni kan göra vardagen till något underbart.

Hur som.

god natt mina vänner.
nu släcker jag solen.

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Vilken lyxig bild.

Kram

Postat av: Jenny

Bra skrivet :)

Vi ska gifta oss borgligt, tanken var på Arlanda men dem tog inte antalet vi blir (12 st) så vi bokade en lokal i närheten. Så där ska vi både vigas och ha en bröllops middag och sen beger vi oss till Egypten i samband med bröllopet :)

Kram

2008-08-05 @ 22:29:02
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Linda

Du verkar va en helgo tjej efter allt de man läst i bloggen :)

2008-08-06 @ 11:13:57
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin