Tonic 18 år & därmed myndig.


Publicerat den: 2008-08-08 [19:08:58]



Ett JÄTTE STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KUSIN ANTONIA (aka Toni) som idag blir hela 18 år. Hon är numera myndig och får min tållåtelse att dricka vin :) hahaha.  Jag önskar dig ett långt och lyckligt liv. Tänk före du gör något vännen min. Och om du gör misstag i detta liv så gör ditt bästa att inte upprepa dem. Tänk på att alla misstag och alla nya intryck gör vardagen ett steg rikare. Jag älskar dig och kommer alltid att vara din stora syrra som vakar över dig. Puss på dig vännen min.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll sötnos. Allt är bra med mig..Har nyss kommit hem efter en runda med bilen i olika affärer för att se efter en bakmaskin och vi fan en till slut..så i morogn ska det bakas..mums så gott det kommer bli :)

HA en skön & mysig kväll..



kramar

2008-08-08 @ 19:36:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

haha me 2 =)

rosa är grymt =)!

ska ta o spana in de där ramarna, vill ha såna där fina, lite krusidulliga ramar =)



vad händer i helgen för er gumman?



kramar

2008-08-08 @ 21:10:43
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Antoaneta

БЛАГОДАРЯ :)

2008-08-10 @ 09:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin