Sweet roses :)


Publicerat den: 2008-08-02 [21:09:56]


Godkväll mina vänner. Här sitter vi. Man och hustru. Vi har käkat taccos och sitter och delar på en flaska vitt :) Gott!!!
Har varit och tittat på Sex and the city på bio också :) Och jag måste medge att det var banne mig på tiden. Och filmen... Den var underbar. UNDERBAR!!!! I love it.
Nu ska vi fortsätta lyssna på musik och mysa.
Puss på er.


Vitt vin i våra nya kristallglas som vi fick på bröllopet.


Rosor i kruka för att pigga upp en trött tjej.


Går alltid ner i magen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt söta du :) hoppas att du har en trevlig lördag med gott vin & gott sällskap...Kram på dig

2008-08-02 @ 23:55:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha tack! Det blev inte direkt champagne och burgare i fredags, vi somnade när vi kom hem och sparade skumpan till igår ;) Blev perfekt!

Verkar som att ni också hade en riktigt trevlig lördag? Underbartatt bara umgås med varandra ibland! Kramar på dig!

2008-08-03 @ 09:54:06
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilka fina glas ni har fått, riktigt läckra. Jag kan inte annat än hålla med, sex´and tje city filmen var helt underbar! Det blir ett måste in min filmsamling så fort den kommer ut. Hur e livet som gift nu annars? Är det lika underbart som jag kan tänka mig?

Kram!

2008-08-03 @ 21:16:34
URL: http://rent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin