You are not alone babe...


Publicerat den: 2008-08-29 [21:20:48]


I wanna be there. Do you???


Godkväll mina vänner. Vad underbart det är att sitta här ikväll utan böckerna framför mig. Skolveckan är över och tankarna vandrar omkring, runt, runt åt alla håll och kanter. Och det känns skönt att inte vara ensam om att ha dessa tankar. Mina kurskamrater är alla spända och nervösa om hur de kommande tre terminerna kommer att vara. Många har egna familjer och barn och får också resa långt. Många är oroliga över ekonomin och pressen och det är förståligt. Här pratar vi inte sköterskeutbildning utan en väldigt avancerad utbildning. Och det förstår jag. För när man själv ligger där med en liten knodd så vill jag mer än gärna ha en utbildad och kunnig person mittemot mig. Så jag är inte ensam. Klassen är för övrigt helt underbar och det är 20 pigga (ink jag) jäntor i klassen. Basgruppen är med andra ord jätte bra :)
Yes. Vi ska fixa detta och jädrans vad vi ska kramas när dessa tre terminer är över. Då ska jag aldrig mer. ALDRIG MER sätta mig bakom en skolbänk. Jag vill aldrig mer se en tentamen efter detta. Never ever.
För övrigt så ska jag jobba extra också under den kommande tiden. Bla. på MAVA i Uddevalla. Spännande.

Hur mår ni denna fredag?

Jag har varvat ner med träning och lämnar nu mina avtryck i soffan. Gött mos är den här soffan alltså.
Morgondagen kommer också att spenderas på SATS
och därefter ska stadsbiblioteket besökas på nytt. Det var nämligen ett tag sedan så jag hoppas att jag hittar dit :) För på kvällen ska vi nämligen på party party :) Yey...

jag har saknat er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men så härlig bild..nu vill man bara resa ner till värmen o sola o bada o äta gott..ha en jätte skön kväll...kramar

2008-08-29 @ 21:28:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Angel

va bra att allt känns bra gumman.

För det första när jag fick sms:et visstej ag att skickar jag vidare detta kommer mina vänner hata mig för nåt sånt här gör man inte.

Så jag bröt kedjan.Kanske va fel men jag vill inte bli hatad av vänner osv.

2008-08-29 @ 21:32:27
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Godkväll söta =) Ja men visst är dom sofforna sköna =) hihi. Jaa, vi har en riktig mysfredag. Ni då?



Kraam

2008-08-29 @ 21:36:49
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Ha en jätteskän & kul helg gumman.

Kram..

Postat av: Caroline

Jag förstår att det känns som en tuff väg du har framför dig och att det är både spännande och skrämmande. Jag är imponerad över att du läser en sån svår utbildning. Men du vet ju hur det fungerar, om man bara vill nånting riktigt mycket så fixar man det. Och jag är inte ett dugg orolig över att du inte skulle klara det. Kommer att gå hur bra som helst!

Njut nu av helgen och samla krafter inför nästa vecka.

Stor KRAM!

2008-08-30 @ 09:27:02
URL: http://rent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin