Loveletter from me to you.


Publicerat den: 2008-12-11 [20:37:59]


2009´s kalender kommer att se ut så här. Rosa och blå :) Den här godingen kan du själv skapa formen på. Gör det här.



Min handledare tipsade mig om att skriva ner alla förlossningar som jag är med om och även alla patientfall.
När jag väl är färdig och några år senare är det ganska roligt att läsa igenom allt och verkligen se hur mycket man hinner ändras på vägen. Jag är verkligen en person som älskar att skriva.
Jag skriver verkligen överallt. Här hemma har jag minst två kalendrar och en dagbok och så bloggen då :)
Till maken skriver jag oftast handskrivna kärleksbrev och han gör det samma.
En gest som dött ut. Alla skriver mail och msnar för mycket nu förtiden. Vi håller hårt på handskrivna brev eller små kärlekslappar...


Kommentarer
Postat av: Linda

Det finns väl inget mysigare än å få ett handskrivet brev/lapp. Vi brukar också skriva det, dock var vi bättre på det förr!

Det är faktsikt rätt så lätt o baka lussekatter :) älskar o baka, problemet här är att jag har för liten frys, skulle vilja ha en megastor en! Men de kommer väl såsmåningom.

Ska slänga upp lite bilder, dock så glömde jag bort kameran, men jag tror att jag fick till nån bra bild :)

Du får tvinga mannen din o baka åt dig ;) Finns ju inget godare än hembakat :D

Skönt att ha ett lugnt lov, de behöver man, även om man "bara" är student.

kram!

2008-12-11 @ 21:27:46
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Vilken fin kalender!

2008-12-11 @ 21:32:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Nicole

Svar: Jag hoppas att du inte är som dem då. Det är verkligen förfärligt det här. Oj, hjärntumör också.. Hur har det gått med det? Kram

2008-12-11 @ 21:45:54
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Katja

fiinfin :)

nej, har inget sats här! kör på Ego :)

2008-12-11 @ 21:58:52
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin