Vart har de tagit vägen?


Publicerat den: 2008-12-11 [14:26:35]

Goddag mina vänner. Idag känner jag mig verkligen utvilad och pigg :)
Igår kväll blev det inget vin eftersom både jag och darling däckade av i soffan efter skräckisen: Barnhemmet.  Även denna skräckfilm får stora minuspoäng från min sida. Den var grå och ledsam och inte alls mycket till skräckis. Vart har alla bra skräckisar tagit vägen?Filmer som The shinning och White noise? Det är synd att behöva pinas sig igenom en helt film och samtidigt undra när allt det spännande och läskiga ska dyka upp...



Hur som. Dagen idag påbörjades med ett härligt spinningspass och så var jag med på nya coreklassen. UNDERBART!!!
Den nya coren är verkligen en ordentlig utmaning och jag gick därifrån varm och go i hela kroppen. Ni måste verkligen testa core. Jag kommer att tjata på - men core är det viktigaste passet på hela schemat!!! Det är genom core som ni får kroppen stark, stabil och uthålig. Core mina vänner :)
Jag har även dansat med dammsugaren och fixat i ordning köket inför kvällens knäckbakning.
Vad ska jag göra nu då??? Det kryper i kroppen på mig av att vara ledig bara så där.
Det höga tempot som varit denna termin är lugnare nu och jag borde verkligen ta vara på denna tiden.


Kommentarer
Postat av: Maja



Åh va gott med knäck!!!



Puss Majis

2008-12-11 @ 14:34:20
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, knäck, mums!! Det måste jag också baka :)

Ja, en riktig skräckis längtar jag ockå efter, verkar som att dom inte kan göra sånna nuförtin?! Trist.

Förresten, jag längtar efter bilder på nemo, och på dig me!! :)

Ska bli riktigt skönt med jullov, jag ska jobba några dagar innan julafton, o sen firar vi julafton hos min mormor, och på juldagen åker vi upp till gävle, och är där över nyår. Har du några planer?

Kram!

2008-12-11 @ 18:19:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh mums knäck!! Det ska vi också göra i helgen, riktigt längtar.

5 månader kvar på tisdag..O ja, en del kvar på listan om vad som måste göras..men är ju lediga i mellandagarna kan fixa allt :)



Ha en lovely kväll!

Kramar

2008-12-11 @ 18:52:52
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Katja

jag brukar köra core. det är bra grejjer! Det pump och spinning =)

2008-12-11 @ 19:24:55
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Katja

just core blir ungefär 1 gång per vecka, här har de ofta 30min spinning + 30min core. Sedan kör jag spinning eller pump beroende på hur mitt schema ser ut. men det blir 3-4 dagar i veckan jag tränar, inkl den dagen som jag går på core!

2008-12-11 @ 19:28:43
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin