A one way ticket!!!


Publicerat den: 2008-02-05 [21:20:22]

image1054
Godkväll mina vänner. Hur mår ni ikväll??? Sitter ni framför The Beach och gottar er eller?
Älsklingen och jag har precis avslutat middagen som bestod av lins/böngryta med couscous och sallad :) Förstår ni hur underbart det är att äta en varm måltid och inte endast ha en jäkla iskall sallad på tallriken? Förstå ni hur underbart det är att inte jämnt och ständigt vara uppsvullen runt magen? Att inte jämnt och ständigt gå runt och frysa. Att inte jämnt glömma det som precis har sagts. Varför har jag utsatt mig för detta? Jag är ju inte på långa vägar frisk - men om det ska vara så här underbart på "andra sidan" så köper jag endast a one way ticket :)
Dagen är slut och jag har ätit normalt. Tränat två pass på SATS ink. 30 min trappmaskin :) Nu ska jag bara kryper ner i soffan och dricka varm thé.

Kram på er alla där ute.
Ta hand om varandra.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter utmärkt med one way ticket i det avseendet, kämpa på!!

Vi gav henne ingen mat vad jag minns, utan risvatten och sen började vi med att hon fick bara lite mat i början tills magen fungerade igen.

Kom ihåg för ett tag sedan så sa jag att "jag kommer aldrig tycka det är snyggt med hög midja"..men vad jag ändrat mig ;)

Gondatt & kram!

2008-02-05 @ 21:51:35
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: evelina

vad glad jag blir när du skriver så här!!! härligt att det går FRAMÅT =)!!!

kram

2008-02-06 @ 20:03:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin