All over but home...


Publicerat den: 2008-02-20 [21:12:48]


image1138
En mamma och hennes lilla älskling på ett matställe i Bulgarien. Gulliga små kissar som mest satt och spann i skuggan. Hungriga var de inte. Här var det endast fisk som godkändes :)

Hej hej och godkväll mina vänner. Jag sitter här och försöker varva ner efter en ganska så hektisk dag på Blodbussen med Lindholmen som stopp. Älsklingen som är världens gulligaste sitter här bredvid och spanar på fotbollen - jag missar Bröllopsbonanza med andra ord. Men det gör inget. Han kliar ju mig på ryggen :) I love it!!!
Mer än jobb har man inte hunnit med. Föutom träningen så klart. Och träningen har inte alls känts så där jätte härlig denna veckan. . . Jag är trött, seg och allmänt stressad. Man är aldrig hemma. Aldrig. Man hinner aldrig varava ner, komma på fötter igen - innan det är dags att jobba som en idiot och samtidigt sköta alla måsten här hemma. Träna som en dåre - vilket är mitt val. Och även försöka bli frisk från min ätstörning...
Ush - vilka i - lands problem jag har.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: My

svar: e precis lika. Skulle gärna vilja titta på det vet faktiskt inte varför jag aldrig böjat:) hm.. men jaja ha en bra kväll du med

2008-02-20 @ 21:17:54
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: My

åå så gulliga katter föresten

2008-02-20 @ 21:18:15
URL: http://trion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin