Det är jobbigt att vara liten.


Publicerat den: 2008-02-22 [21:25:47]

image1144
Liten men ganska så tuff.

Förlåt. Jag däckade av i soffan. Under självaste Dallas. Att jag inte skämms. Men nu är jag här. Vad gör ni då?
Hoppas verkligen att ni inte gjort er illa där ute i ovädret. Lillemannen blåste nästan bort en antal gånger och tyckte att det var jätte jobbigt att göra sina behov ute. Många har fått för sig att en sådan liten godsak kan gå på kattlåda. Men saken är den - att Nemo är en HUND och inte en KATT. Han är mini. Men har samma behov att lyfta på benet utomhus. Få skälla på andra skitvovvar. Tro att han är störst och bäst - samtidigt som han gömmer sig mellan mina ben :) Men han är hund. Thats it. Så det så.
Blåser gör det dock ordentligt idag.
Vi får tacka att vi har ett hem att mysa i :)

Kommentarer
Postat av: evelina

ja du vann med fribiljetter va =)? den var SÅ bra! riktigt romantisk och sorglig på samma gång...

här blåser det med, men det är säkert ännu värre vid kusten hos er!

vad händer i helgen?

puss & kram

2008-02-22 @ 21:34:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin