Det nya huset byggs . . .


Publicerat den: 2008-02-23 [15:17:37]

image1150

image1151
Mammas och pappas stolthet. Det nya huset som nu är färdigt utanpå. Fönstrena är på plats. Ytterdörren också. Taket det också. Så här såg det ut sommaren 2007. Utsikten är makalös. Ca 5 min ifrån vårat första hus i Varna ligger den. Mamma och pappa är helt otroliga. Jag kan ibland bli förbannad på att de jobbar ihjäl sig. Ingenting färdigt har de fått till skillnad från andra. Det räcker nu. Men detta huset är tydligen deras sista verk. Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att de får många många lyckliga år i det.


Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad fint det ser ut att bli! bor de i varna på somrarna?

kram

2008-02-23 @ 15:49:53
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin