ett måste idag...


Publicerat den: 2008-02-12 [17:08:05]

Ush jag vill här ifrån. Vi har extra öppet på jobbet och inga givare. Då förstår ni att det är jobbigt och minuterna tickar på såååå långsamt. Det ända jag kan hoppas på är att jag hinner till min step -up och det bara måste jag idag. Annars får jag seriöst kanonångest ikväll... Idag har det kliat riktigt ordentligt i kroppen och då är träningen väldigt behövligt och idag är det ett måste på ett eller annat vis. På torsdag är det sjuksköterska men ingen sjukgymnast. Jag måste ta hand om lillen nu när pappa inte kan.

Vad gör ni då?

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh hoppas du hinner gumman,inte må dåligt.Jag var nere i ett totalt depp efter massa jobbiga samtal i går med läkare där man måstee rabbla upp samma sakerh ela tiden.Hur som ringde nsys en tjej å berätta att jag vunnit en proffs fotografering + sminkning hos dom.Jag blev superglad.

2008-02-12 @ 17:47:51
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin