Everything is gonna be alright.


Publicerat den: 2008-02-24 [18:37:31]


image1164

Vilken härlig söndag det har avrit idag. Älsklingen och jag var så klart runt och spanade på ringar och pratade även med en guldsmed inne på Aletorg. Allt med ringarna kommer att fixas och det är verkligen ingenting att oroa sig för. Vi får bara ta och ringa de snart och prata igenom det hela. Därefter åt vi en lunch ute och sov middag fram till nu.
Imorgon börjar en ny vecka .( Helgen är över. Hur tråkigt som helst ju. Men så är det.
Älsklingen och jag tänkte avsluta kvällen med att åka hem till mina föräldrar och käka Jumboräkor :) Jag älskar all slags havsmat. Jag tänkte lägga mig jätte tidigt ikväll också och köra ett Konditionspass tidigt imorgon biti.

Veckans träningsschema:

Måndag - kondition.
Tisdag - spinning + step - up.
Onsdag - kondition + spinning.
Torsdag - vila.
Fredag - kondition + vila.
Lördag - Core + kondition.
Söndag - Aerobics. (om jag ,mår fine:)

Kommentarer
Postat av: Angel

Låter som en bra dag å bra komman vecka gumman.Kram

2008-02-24 @ 21:57:16
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Kristina

Hoppas du får en bra dag! Kram

2008-02-25 @ 08:25:35
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Anonym

God kväll snäckan! Hoppas att du har fått en bra start på denna vecka...Ha en skön kväll :) Kram på dig

2008-02-25 @ 20:48:29
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin